fbpx

Adverteren.

Jouw verhaal, diensten of producten verdienen een bereik onder de gewenste doelgroepen. Je hebt besloten een marketingbudget beschikbaar te stellen om een bereik te genereren en bent op zoek naar de juiste expertise. Of misschien heb je eerst nog 1.001 vragen over de advertentiemogelijkheden en de te bereiken doelgroepgroottes, targeting en kanalen. Let’s ad your service!

Waarom online adverteren?

Online campagnevoeren biedt enorm veel kansen. Zo kun je bijvoorbeeld via Google Ads diegenen bereiken die reeds de stap hebben gezet op zoek te gaan naar jouw type diensten of producten, terwijl je via Social Media zichtbaarheid en verkeer naar de website kunt genereren door middel van zeer specifieke targeting. Er zijn veel targetingmogelijkheden; van locatie, leeftijd en geslacht tot interesses en gedrag. Zo weet je nagenoeg precies welke personen jouw advertenties onder ogen krijgen en wordt je marketingbudget goed besteed. Daarnaast kunnen we realtime de prestaties van de campagne volgen en optimaliseren we wanneer nodig.

Optimalisatie

Voor alle online campagnes geldt dat continue optimalisatie mogelijk is. Je kunt je namelijk voorstellen dat advertentievariant A beter presteert dan variant B, waardoor laatstgenoemde kan worden uitgeschakeld of zelfs wordt vervangen. Zo monitoren en optimaliseren we gedurende de campagneperiode de prestaties op basis van de vooropgestelde doelen om de beste resultaten te behalen.

Kanalen

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Google
  • YouTube

 

Ieder advertentienetwerk heeft z’n eigen kenmerken en eigenschappen, waar ik je graag meer over vertel.