fbpx

Cases.

Contentmarketing & Marketingadvies.

Webbureau Safira 

Om relaties en geïnteresseerden te informeren over de expertise en het bedrijf wordt er aan de hand van een contentkalender wekelijks content geproduceerd. De content wordt vanuit een Social Mediastrategie op zowel LinkedIn (posts), als de website (artikelen) geplaatst. Daarnaast wordt er marketingadvies gegeven.

safira_case_1200x627

Videoweergaven op YouTube.

FC Afkicken

FC Afkicken produceerde in samenwerking met Coca-Cola Nederland een kerstvideo met als thema het samenbrengen van geliefden tijdens de feestdagen. En dat met de herkenbare Coca-Cola kersttruck als ultieme setting. Hoofdrolspeler Cyriel Dessers, professioneel voetballer bij Feyenoord Rotterdam, werd uitgenodigd en na een interview verrast door zijn partner.

Branding, Strategie & Copywriting

De Maverick 

Om de Direct Trade-markt van koffie, thee en specerijen met een uniek verhaal te benaderen, was het noodzakelijk voor De Maverick een rebranding door te voeren. Vanuit een nieuwe missie, visie en verhaal begeeft De Maverick zich nu als one-of-a-kind webshop op deze competitieve markten. Naast een nieuw logo, heeft ook de website een geheel nieuwe uitstraling. Daarnaast zijn er nieuwe webteksten geschreven, waaronder productinformatie.

Contentkalender.

iFocus | Kwaliteitsbeoordeling Leefomgeving

Aan de hand van een Social Mediastrategie worden er middels benadering, thematiek en contentlijnen wekelijks berichten gepubliceerd op LinkedIn. Teksten hebben betrekking op projecten en branche inhoudelijke informatie, maar ook op de expertise en diensten van het bedrijf. De LinkedInpagina is geoptimaliseerd, net als de persoonlijke profielen van het personeel.

Telemarketeer Personeelswerving.

M+ Group 

Ter promotie van de Telemarketeer vacature binnen de M+ Group, expert in klantcommunicatie, is een wervingscampagne gelanceerd binnen de feeds en stories op Facebook en Instagram. Met de nodige lading humor binnen de verschillende advertentievarianten wisten we op korte termijn een mooi aantal kwalitatieve sollicitanten te werven.

Promotiecampagne Black Friday.

Goldfox Nederland

Waar Goldfox in voorgaande jaren door zélf te adverteren op de hoogte was van de mogelijkheden binnen het adverteren op Facebook en Instagram, besloten zij in aanloop naar Black Friday en de gehele decemberperiode deze belangrijke promotiecampagne uit handen te geven. Expertise was gewenst.

Personeelswerving.

Okee Bedrijfsdiensten

Om het gewenste publiek op de hoogte te stellen van vacatures op verschillende plaatsen wilde Okee Bedrijfsdiensten de doelgroepen via Social Media bereiken met informerend, spontaan materiaal. Deze advertenties mochten frisse tegenhangers zijn van de vaste stramienen van de welbekende vacaturebanken.